Pokud se chystáte zaplatit nebo jste již zaplatili prostřednictvím platební prány Pays, jsou následující informace pro Vás.
Obchodníci a další poskytovatelé zboží a služeb na internetu mají možnost přenést náklady spojené s realizací transakce na plátce, tedy na Vás. Je to stejné, jako když platíte na poště složenkou. Také zaplatíte určitý poplatek poště za to, že je platba provedena a peníze se dostanou na ten správný účet. Podobně to funguje i u nás. V závislosti na typu platební služby se tento poplatek rozdělí mezi nás a další poskytovatele služeb, které jsou nutné k realizaci platby, například mezi banky, společnost Paypal, karetní asociace (MasterCard, Visa) nebo mobilní operátory.
Máte možnost podívat se na aktuální stav, ve kterém se konkrétní platební transakce nachází. Na Vaši emailovou adresu je vždy zaslán email s potvrzením transakce. Email obsahuje link, jehož prostřednictvím máte možnost sledovat aktuální stav transakce.
Zde je k nahlédnutí stránka o Elektronické evidenci tržeb (EET).
Pokud nebylo něco v pořádku a potřebujete platbu reklamovat. Prosím zašlete nám podrobnosti na email reklamace@pays.cz nebo volejte 541 218 084.
Zdroj: Pays.cz